Kontakt os
Kontakt os
Besøg vores butik
Kronprinsensgade 2
1114 København
ÅBNINGSTIDER
Tir - Fre: 11:00 - 18:00
Lørdag: 11:00 - 17:00
Her finder du de tre hyppigst stillede spørgsmål og svarene på dem. Hvis du ønsker at se svaret, skal du blot klikke på spørgsmålet.
Kan du ikke finde et svar på netop dit spørgsmål, er du velkommen til at sende spørgsmål via vores formular lidt længere nede på siden.
-
Jeg har lige købt et ur, men nu står der, at det er i restordre/udsolgt?
Når du har lagt en vare i kurven og købt varen, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gør vi for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og dermed vil varen stå som udsolgt. Men du skal ikke være bekymret - det gælder kun for fremtidige køb. Din ordre vil blive sendt samme dag, hvis produktet har "Leveringstid: 1-2 hverdage" på produktsiden, og du bestiller inden kl. 15. Normalt modtager du uret med posten den følgende hverdag.
-
Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?
Med de fleste lænkeure kan du billigt tilkøbe et lænkeværktøj:
Når du lægger det valgte lænkeur i indkøbskurven, så placeres automatisk også et lænkeværktøj i kurven - hvis det passer til dit ur. Du kan dog fravælge dette, når du lægger uret i indkøbskurven, hvis du ikke ønsker det. Du kan også altid slette det fra indkøbskurven igen, hvis du ikke ønsker det alligevel.
Vores værktøj til lænkejustering fungerer som vist her: :
https://www.watchia.dk/bracelet-adjustment -
Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?
Vi henviser til punktet bytte og fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.
Der er ingen administrationsgebyrer ved at bytte, og du kan gratis benytte vores returlabel til bytte (sendt på email fra ordre@reverie.dk). Se bagsiden af din følgeseddel for bytte- og returskema. Bemærk: Ved brug af vores returlabel til refundering af ordren, fratrækkes 50 kroner fra ordrens kreditering.